SELAMAT DATANG KE ZON MEMBACA

Wednesday 13 November 2013

♥ BENDA YANG PALING SUSAH NAK JAGA --> HATI ORANG ♥

Views
ASSALAMUALAIKUM

Susah kan nak jaga hati orang ? kalau buat macam ni takut orang tu terasa hati dengan kita, kalu buat macam ni takut dia marah..Kadang-kadang aku terfikir , "pernah ke orang tu pikir nak jaga hati kita macam mana kita jaga hati dia,tak nak dia marah dan terasa hati dengan tindakan kita"..Tu lar dilema yang aku hadapi dalam hidup ni..Mungkin aku ni terlalu sangat kot menjaga hati orang kadang-kadang diri sendiri yang sakit hati..Tapi kalu kita pikirkan hati kita je takut hubungan kita dengan orang tu renggang..Lepas tu gaduh dan gaduh..Tu lagi buat hati kita sakit bahkan jiwa pun sakit,hehe..



♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Zierah Hasan ! Like Kalau Suka ! ♥

1 bunga dan kumbang:

surat akhbar semalam said...

Menjaga hubungan dgn manusia amatlah penting. Tapi, bila sampai satu tahap yang mana kita dah habis flexible, terbuka dan sehabis baik untuk mnjaga hati sahabat dan sahabat itu masih 'menarik' muka dgn kita, amatlah pedih

Sering saya mngingatkn diri ini, INILAH DUNYA, semuanya serba tak kena pada pandangan logik manusia. termasuklah saya yg jahil ini sendiri

Lebih baik saya memilih utk menjaga hubungan dgn Allah secara menyeluruh, kenali Islam lebih dalam, Bab berkawan, bersangka baiklah dan berserahlah kepadaNya,

"jgn pandang kawan kita macam dia dijamin ke Neraka,dan jgn pula pandang diri sendiri macam dah kita konfem masuk surga"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...