SELAMAT DATANG KE ZON MEMBACA

Wednesday, 14 March 2012

♥ JOM JADI GENG KAMI BLOGGER MALAYSIA ♥

Views
ASSALAMUALAIKUM



tadi masa Zierah syok blogwalking sana,situ,sini kan,Zierah pom terbaca lar kat blog kami blogger Malaysia dan kami bangga..diowang buat satu segmen lar agak2nya..jadi,dengan hati yang berbunga-bunga nih (sejak bila hati ni bunga erk??) Zierah pom rasa2 macam nak join je..korang pom nak join jugak ke??klik kat banner atas tu je tau..

opppssss,terlupa nak bagitahu..Zierah asal dari TERENGGANU..na na na na na,ganu kite..hehe

ok,Zierah nak tag:


# Zierah pom tag sume follower Zierah..jom join sama2..


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Zierah Hasan ! Like Kalau Suka ! ♥

5 bunga dan kumbang:

~AmyLiana86~ said...

thanks tag akak ye dik..asal tganu ek? akak pun tganu..heheeh...jom tukar link..hehe

AiSyA LiEzA said...

thanks ye tagged.. dh join :D

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

tq zierah:) jap g akak join:)

SuparMan SuaRez said...

Datang Dari Segmen Yang sama ..KBM!!
From Sandakan,Sabah.
Salam Kenal...Happy Blogging ^_^

http://manssmile.blogspot.com/2012/03/jom-jadi-geng-kami-blogger-malaysia.html

Prettywrite said...

salam kenal zierah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...