SELAMAT DATANG KE ZON MEMBACA

Monday 16 September 2013

♥ LUAHAN HATI ♥

Views
ASSALAMUALAIKUM

Selama seminggu bergelar student sarjana muda dan menjalani kehidupan sebagai student,masuk keluar kuliah,aku mendapati satu kepelikan berlaku pada diriku..amende yang peliknya ? yang pertama,jadual kelas tidak sepack mcm kat matrik..yang kedua,takde kelas malam..yang ketiga,aku kena bljr dan faham subjek yang tough2x..yang keempat,lecture ajar in fully english..zaman matrik dulu lecture ajar separuh bm separuh bi..ada yang fully bm..yang kelima,nota2x dan buku yang tebal panjang berjela dalam english..Ada yang aku faham dan ada yang buat aku blurr..Nanti assignment2 akan menyusul..

Mungkin ini lar suasana sebagai student sarjana muda yang wajib aku tempuhi walaupun susah mane pun..semuanya kena berdikari..Nak berjaya kena usaha diri sendiri,kena cari buku rujukan tambahan sendiri..Kena banyak membaca dan menghafal *benda yang paling aku tak suka..Sem 1 aku wajib amek 7 subjek :


  1. ANATOMY AND PHYSIOLOGY I
  2. INTRODUCTION TO PSYCHOLOGY
  3. INTRODUCTION TO OCCUPATIONAL THERAPY
  4. THERAPEUTIC ACTIVITIES IN OCCUPATIONAL THERAPY
  5. ISLAM AND ASIAN CIVILIZATION
  6. PREPARATORY COLLEGE ENGLISH
  7. RED CRESCENT SOCIETY I



Mengikut kata-kata senior,subjek anatomy and physiologi susah..subjek ni kena betul2 rajin membaca dan menghafal..aku ni kalu bab2 menghafal lemoh sikit tapi kalu bab2 mengira jangan dicabar..tapi takpe kita akan lihat nanti sama ada subjek anatomy and physiologi ni yang tersungkur dulu atau aku yang akan tersungkur..


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Zierah Hasan ! Like Kalau Suka ! ♥

0 bunga dan kumbang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...