SELAMAT DATANG KE ZON MEMBACA

Wednesday 2 October 2013

♥ MAP OT SCORE 2013 ♥

Views
ASSALAMUALAIKUM


*Walaupun MAP OT SCORE dah lepas,baru ada mood nak update..hehe

Minggu lepas,kos OT buat kongres..nama kongres tuh ialah MALAYSIA ASIA PACIFIC OCCUPATIONAL THERAPY STUDENT CONGRESS 2013 (MAP OT SCORE)..Kongres ni berlangsung selama 4 hari (Isnin-Khamis)..Speakernya terdiri daripada OT Therapist dari US,Fillipina,India,Jepun,Malaysia..Participants pulak ada dari Korea,budak2 dari U swasta,sukarelawan dari hospital private..


                                     

Ni first program aku join..Lagipun kami ni baru budak part 1,so memang wajib lar join jawabnya..Program ni memang bagus lar sebab banyak mende baru aku belajar..Aku belajar tentang jenis penyakit dan kesannya,macam mana nak rawatnya..Kat Malaysia ni,masih lagi ramai yang tak tahu apa benda OT ni ? Ada orang kata OT ni kerja pejabat..ok,tanggapan anda semua salah..nak tahu lebih lanjut sila baca POST ni dan ke LAMAN WEB ni..Kalu kat luar negara,OT sangat2 famous cuma kat Malaysia je yang ketinggalan sebab pendedahan tentang kos OT ni tak meluas..


SURGEONS GIVES LIVES BUT OCCUPATIONAL THERAPY GIVES THE MEANING OF LIFES

# INI TRADEMARK OT IMPORT DARI FILLIPINA..

Melalui program ini juga,aku dapat kenal lebih rapat dengan classmates..yelah,awal2 masuk memang malu-malu kucing tapi bila dah kenal memang takdenya kucing tuh..Kelas aku bergabung dengan akak post diploma..Jadi kami sama-sama junior,hahaha..Tapi aku still panggil akak sebagai tanda hormat sebab diorang lebih tua kan..



# PART OF MY CLASSMATES


Malam Rabu pulak,kelas aku kena buat persembahan ala-ala tradisional untuk Malam Gala Dinner..OH TIDAKKKK ! Ni first time aku menari tarian tradisional..Kami hanya berlatih menari tu selama 3 hari sahaja sebelum Malam Gala Dinner tu sebab maklumat betul yang sampai kat kami sampai lewat..Mungkin mengalami kesesakkan lalu lintas kot..Memang gila berlatih selama 3 hari sahaja sebab aku ni bukannya pandai sangat menari,lenggokkan tangan dan badan macam robot..Mujur ada akak2 post diploma dan sorang budak laki dalam kelas aku pandai menari..Boleh lar akak2 post diploma tolong ajarkan jalan yang lurus macam mana buat tarian yang betul..



# PENARI YANG PROFESIONAL KECUALI AKU..AKU MENGHANCURKAN LAGI TARIAN ADA LAR,HAHA

















♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Zierah Hasan ! Like Kalau Suka ! ♥

0 bunga dan kumbang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...