SELAMAT DATANG KE ZON MEMBACA

Saturday 12 October 2013

♥ I'M NOW 19 YEARS ! ♥

Views
ASSALAMUALAIKUM

Alhamdulillah,semalam 11/10/2013 merupakan tarikh yg menjadikan umurku genap 19 tahun..Kupanjatkan rasa syukur kepada Allah kerana masih lagi panjangkan umurku sampai arini..Masih lagi diberikan kekuatan untuk menghadapi dugaanNya,masih lagi diberikan peluang untuk merasai nikmatNya..Masih lagi diberikan peluang untuk merasai nikmat kasih sayang ibu,kuarga dan orang-orang di sekeliling..

# amek muka besar gedabak mcm bola,hahaha

Terima kasih kat adik-beradik dan bonda sebab ingat jugak besday anakmu yang berada jauh di perantauan *harini baru sampai ganu kiter..hehehe

Terima kasih jugak kat housemate sebab sanggup habiskan bedak semata-mata untuk aku malam tuh..Tolong wangikan bilik dan katil aku dengan bedak yer..Mujur aku bawa cadar lebih,kalu tak memang malam tuh aku terpaksa lar tidur sekali dengan bedak..Tapi aku terharu sangat-sangat sebab sanggup tunggu aku balik rumah nak wish birthday sampai pukul 1.30 pagi..Sebenarnya aku nak lari sebab itu ler tapi tetap kena jugak..Haissshhh ~



Terima kasih jugak dekat kawan-kawan yang wish birthday sama ada melalui facebook,twitter dan mesej..Minta maaf lar banyak-banyak tak balas mesej sebab telefon hilang,sedih den :'( ..

# budak kelas panggil aku kak zirah sebab dia kata muka aku ni matang biar kenyataannya umur aku dengan dia sama je..tapi hakikatnya hati masih muda..hahaha



♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Zierah Hasan ! Like Kalau Suka ! ♥

2 bunga dan kumbang:

Jejari Menaip said...

happy besday ye..moga panjang umur n murah rezeki..:)

Z said...

@ikhwan yusuff terima kasih ~ Amin :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...