SELAMAT DATANG KE ZON MEMBACA

Monday, 20 February 2012

♥ DATING?? ♥

Views
ASSALAMUALAIKUM

fuhh,penat gler semalam merempit..Zierah bukan minah rempit okey,ahahaha..semalam Zierah pergi amek lesen kereta kat JPJ dengan cik Pipah a.k.a member..mula2 nak pergi klinik Hiliran jap sebelum pergi ke JPJ tuh sebab kaki Zierah gatal2..kenapa entah jadi macam tu..tapi cik Pipah kata buleh tahan ramai pesakitnya..then,kami pun pergi lar ke JPJ..pergi klinik kemudian..

sampai di JPJ tu,perrgghhh!!!!ramai giler orang..kalu nak pergi ke klinik semula,ramai jugak orang..jadi,kami pun amek no. giliran..buleh2 no. giliran yang ke  2030..cik Pipah buleh no. 2031..aiiissshh,dalam hati berkata " bakpe lar ramai orang mari ari ni??mari lar ari lain ke"..hahaha,masa tuh nak cepat kan..owh,tak ingat masa jumaat dan sabtu kan JPJ tutup..orang mari lar ari ahad nak buat lesen..aiya!!muda2 lagi da lupa,hek9~

lepas da ciap buat lesen tuh,kami pun pergi ke klinik semula..first time pergi klinik Hiliran tu..tak tahu sistem no. giliran ye macam mana..dia bagi kad kecik..kat kad tuh,ada lar kena masuk bilik no. berapa..pahtu no. giliran..Zierah dapat bilik no 15 dan giliran yang ke-50..pastu,pergi lar cari bilik no. 15..tengok macam takde orang pun dalam bilik tu..kalu masuk kang,nanti kena marah pulak..tengok mak cik2 duduk tunggu,kami pun duduk lar..sambil tu,cakap2 kejap dengan mak cik sorang nih..asal2,nak tegur mak cik nih jadi takut sebenarnya..ekpom,mak cik ni jeling 360 darjah..ahahahaha!!! tapi mak cik ni tak lar sombong..peramah jugak lar orangnya..dalam 20 minit,no. Zierah pun dipanggil..lepas siap check oleh doktor,Zierah pun pergi amek ubat..

lokasi mana lepas ni ye??tteeeekkkk!!! salah..Zierah dan Pipah pergi ke Giant lar..Pipah nak tukar no. pin akaun maknya..lepas da selesai,kami pergi ronda2 buat amal kebajikan jap..nak cuci mata kejap..hahaha~
jalan punya jalan,Pipah ni lapar lar pulak..adoi Pipah ni,doh lar ambe bawa duwet sikit je ari ni..lepas ke tak ahu bayar makanan nih,hehe..tapi Pipah baik hati ari tu..dia nak belanja tuh!!hahaha..makan kat KFC!!

sampai dumah,solat asar jap..lepas tu,pergi melawat member sekelas yang accident.. balik2 pun dalam pukul 7.18 gitu lar..semoga cepat sembuh ye!! lain kali merempit tuh,hati2 sikit..

 


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Zierah Hasan ! Like Kalau Suka ! ♥

3 bunga dan kumbang:

CIK MAY said...

hi...follow u from segmen follow smp pengsan..;)

AiSyA LiEzA said...

hahaha.. saya pasti.. mmg hai y memenatkan hari tu kan?? hehehe.. ^^

~♥ Zierah Hasan ♥~ said...

@AiSyA LiEzA yup,memang penat..tapi lepas kawan belanja makan da tak penat,hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...