SELAMAT DATANG KE ZON MEMBACA

Saturday 29 June 2013

♥ PART 2 ♥

Views
  ASSALAMUALAIKUM

  Kita kembali ke part yang kedua..hahaha,macam rancangan memasak lar pulak..untuk part yang pertama,aku telah ceritakan tentang perasaan aku first time jejak di KMPh dan juga pasal roommate aku..part ini pulak aku akan ceritakan pasal jiran-jiran aku..eh,ingat kat matrik takde ke jiran ? ada lar eh..yang bilik kiri,kanan,depan,belakang bilik kita tuh dikira sebagai jiran lettew..selain aku rapat dengan roommate,aku pun rapat jugak dengan jiran-jiran aku ini ha..kalau aku bosan duduk dalam bilik,stress ke,aku akan cari mangsa untuk dikacau..mangsa-mangsa ini lar akan jadi sasaran aku,muahahahaha..


    Yang tuh echa ( baju biru ),mek na ( yang tengah ),mai ( senyum sokmo )..mereka ni jiran depan bilik aku..echa ni budak sains,modul 2..yang aina pulak sama dengan aku,budak sains modul 1..mai pulak budak akaun..aina ni anak jati klate,jadi loghat klate memang lekat di mulut..hehehe,mai dan echa ni orang pahang..diorang ni pun gila-gila jugak,sekepala dengan aku..kalau aku stress,bosan,boring dan seangkatan dengannya,aku akan terjah bilik diorang ni..saje nak kacau diorang..bila aku masuk bilik diorang,aku akan terus tempik , “ mek na ! buat gapo tuh “,”ha mai ! duk gayut dengan gewe eh “, “echa ! pinjam tepon boleh ? nak main games “..hahaha,kadang-kadang aku dengan roommate aku selalu je mintak budu dengan bilik diorang sebab bilik diorang ni ada stok budu..kami selalu kongsi masalah sama-sama,study sama-sama,jogging sama-sama,makan sama-sama,gossip pun sama-sama..hahaha !

   


    Dari kiri : mek wan,mek shak,bieyla dan gee..mek wan ni orang ganu dan yang lain-lain tuh orang Pahang..mek wan,mek shak dan gee budak sains,modul 1..bieyla pulak budak akaun,dia ni sekelas dengan hajar,roommate aku tuh..tiap-tiap malam,kalu ada topic yang dia tak faham ke,dia dengan member sekelas dia yang lain akan berguru dengan hajar..dia ni pun hebat jugak..sume roommate dia hebat-hebat belaka..oh,lupa nak bagitau..diorang ni jiran sebelah kiri bilik aku..selain mangsa-mangsa di atas jadi sasaran aku,mereka ni pun aku selalu jugak kacau..hehehe,kadang-kadang aku study pun dengan diorang..stay up sampai pagi sama-sama..bila otak dah tepu,mula lar kami bergosip..bergosip pasal kami eh,bukan orang lain..

    Siapa pulak jiran sebelah kanan aku eh ? ok,meh aku bagitahu..sebenarnya,sebenarnya aku takde pun jiran sebelah kanan..sebelah kanan bilik aku tuh tandas lar..gila aku nak kawan dengan tandas ? aishhhh,buang tebiak ke apa ?


                                                                                    
    Ok,yang ini classmate yana tapi rapat jugak dengan aku..mana tak rapatnya,yana selalu cerita kat dia pasal kecomelan aku..hahaha,perasan kejap..

    Aku panggil soyah ni intan payung..hahaha,tipu jela..intan aje..budak modul 2,tinggal di Pahang..masa study week sem 2,dia tidur dalam bilik aku..nak study sama-sama lar kononnya..aku pun ajak lar si intan ni ,”intan,moh kita stay up smpai subuh nak ? “..jawab si intan,”ok,bereh”..kami pun study lar sama-sama tapi bila jam menunjukkan pukul 3,aku tengok dia sudah terbaring atas katil dengan girangnya..ha ! sah,katil memanggil ni..hahaha ! study lar ko dalam mimpi intan..muahahaha,oppppsss ! sorry intan..jangan marah,sengaja je..hehehe

# MASA NI LAST AMIK KAT TASIK KMPh
                          

    Terima kasih semua sebab sudi jadi kawan aku..sudi mendengar masalah aku..sudi melayan kerenah aku..sabar dengan aku..ha,simpan baik-baik barang yang aku bagi kat korang tuh eh..kalu hilang,siapppp korang sume..*jadi bekeng sekejap,hahaha..dengan ini saya ingin mengatakan bahawa saya sayang dan rindu dengan korang sumeee..jap-jap,nak amik tisu nak lap air mata nih,kwang3x..


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Zierah Hasan ! Like Kalau Suka ! ♥

0 bunga dan kumbang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...