SELAMAT DATANG KE ZON MEMBACA

Saturday, 28 January 2012

♥ ESOK!!! ♥

Views
ASSALAMUALAIKUM =,=
SENYUM SOKMO


# cute??hehehe
  

hohohoho!!Zierah nak habaq kat korang ni..nak tahu??bukan pasal bear atas tuh lar..pasal lain..ok2,duduk leklok ye..duduk sila okey..nak duduk sipuh pom takpe..huahahahaha..pasang telinga betol2 tau..lepas ni Zierah malas nak ulang semula citer tuh..korang kena baca mula2 lar jawabnya,hek9~..aiisshhh,loyar buruk sungguh cik Zierah ni,hehehe

sebenarnya begini..esok kan ari ahad..29/1/2012 kan??ha,esok Zierah kena test dengan JPJ lar..Zierah amek lesen kereta..lesen motor Zierah dah amek..Zierah amek tahun lepas..debor siot weh!!tak tahu nak gambarkan perasaan nih..macam mana lar esok yer??lulus ke tak nih??ayoyoyo~ dah lar kena test pukul 8 pagi..pahtu boleh turn yang ke-12 pulop..awal giler tuh..kejam molek..

korang Zierah nak mintak tolong ckit..tolong doakan Zierah lulus ujian tuh esok neh >,<..bile dah lulus karang,leh lar kita pergi jalan2,hehehe..


# YA ALLAH,ENGKAU PERMUDAHKAN SEGALA URUSANKU ESOK..AMIN


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Zierah Hasan ! Like Kalau Suka ! ♥

3 bunga dan kumbang:

Eqa Ahmad said...

mcm mane awak buat iklan yg awak tulis ni "awak , tolg la klik kat sini .. satu je ." thanks

~♥ Zierah Hasan ♥~ said...

@Eqa Ahmad pergi dekat sini http://www.lyssasecret.com/..saya bljr kat situ

madiey said...

hope lulus la yer..Amin

#dh follow hope sudi bca entry madiey yg x seberapa tu..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...