SELAMAT DATANG KE ZON MEMBACA

Monday 1 July 2013

♥ HAPPY BIRTHDAY TO MY LOVELY MOM ♥

Views
ASSALAMUALAIKUM

    Ha,nampak tak title kat atas nuh ? ala,yang ni --> HAPPY BIRTHDAY TO MY LOVELY MOM..semalam,30/6 merupakan hari jadi mak aku..so,aku berpakat dengan Kak Cik untuk membuat surprise kat mak aku tuh..jadi pada waktu petang,kami memulakan misi mencari kek dan ayam KFC bersama-sama dengan adik lelaki dan 2 orang anak sedara aku yang menyibuk nak ikut..biarkan mereka menjadi bodyguard kami arini,hehehe..


# MAT DANISH DAN MAT DANIEL NAK BER 'ICE BLOG' JUGAK..



    Selepas selesai membeli-belah,masa untuk balik pulak..yahuuu,tak sabar rasanya nak buat surprise kat my mom..sebelum tu,aku call Kak Long dan Abang De supaya siap-sedia nak sambut hari jadi mak ni..ok,semua da sedia..sampai je di rumah,aku pun senyap-senyap intai mak tengah buat apa..nasib baik mak ada dalam bilik air tengah amik air sembahyang..ok,line clear..tapi nak dipendekkan cerita anak sedare aku yang sorang ni tiba-tiba duduk depan bilik air tuh sambil nyanyi, “Happy Birthday nenek”..lepas mak aku selesai amik air sembahyang,dia pun berjalan menuju rumah tamu rumah..katanya, “ingat mak ni budak-budak nak buat surprise..tahu dah eh”..adoi,abih kantoi semua plan aku dengan Kak Cik..Mat Daniel nii,nak kena di Cik Yong nih *buat muke bekeng..hahaha


# KAMI SAYANG MAK KAMI..ANDA BAGAIMANA ?





# notakaki : Selamat Hari Jadi mak yang ke-57..Semoga panjang umur,dimurahkan rezeki dan berada dalam perlindunganNya..Amin..siapa birthday semalam jugak,happy birthday !


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Zierah Hasan ! Like Kalau Suka ! ♥

0 bunga dan kumbang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...